Zucht.
1)Die betoging moest gewoon worden toegelaten,dat al om te beginnen.
2)Wij hebben in kraainem ook weesten betogen met ong evenveel mensen als in brussel het geval is geweest.(was er wel niet bij in brussel,helaas).Het was ook verboden maar de politie daar heeft het toegelaten als het rustig bleef en er is geen enkel probleem geweest.
3)Een betoging verbieden?Heb ik mijn bedenkingen bij.
4)Fdw staat een intervieuw te geven en word gewoonweg geschopt en geslagen,hardhandig aangepakt en uitgemaakt voor sale flamant??
5)Ik zet er mijn geld op dat men opzettelijk voornamelijk luikse/waalse agenten heeft laten optrommelen.
6)Je kon nochthans ook duidelijk op de beelden zien dat fdw die buschauffeur helemaal niet heeft aangevallen maar achja,de flik die eventjes de pers tewoord staat is een heel goeie leugenaar net zoals die schaamlijke burgemeester.
7)Dat men meteen simpelweg zegt;je mag hier niets zeggen over de islam,dus geen betoging,punt.Dat zou al veel geloofwaardiger zijn geweest mocht die pummel van een burgemeester dat hebben gezegd.
8)Toen met die cartoons hebben die lieve moslims ook betoogd,de betoging was evenzeer verboden maar rararara,werd doodleuk toegelaten en de flikken stonden erbij en keken ernaar.Dat is al een eerste verschil tussen dat van het vb en mee die moslims omwille van die cartoons.
2de punt;de vb'ers hebben niemand wat misdaan,de kleine betoging liep zonder miserie of wat dan ook,het was heel rustig.Ik heb nochthans wat anders gezien toen met die mohammed cartoons waar moslims spiegels afschopten van onschuldige mensen,over hun wagen liepen,bloembakken en brievenbussen vernielden.
|