20 september 2007, 20:03
|
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje
PARDON ? SOLIAN UIT DE HANDEL genomen ?
Het is één van de duurste neuroleptica bij psychiatrische maffia, net als
Seroquel. De psychiaters hebben er dozen staan en delen ze uit als snoepjes,
jongeren, bejaarden, kinderen,... iedereen maken ze kapot die nazi's.
Inderdaad eerst maken ze patienten kapot,onder meer met neuroleptica
in de frontale delen, mensen hebben geen wil meer, onherstelbare schade wordt aangericht in sommige hersendelen en dan beginnen ze met niet goedgekeurde studiemedicaties. De psychiaters krijgen hiervoor duizenden euro's.
Daarna niet gaan klagen want ze worden beschermd tot in de hoogste kringen,diezelfde psychiaters zijn onder meer gerechtsdeskundige voor het gerecht,onder meer Francis Demeulemeester, benoemd door Laurette Onckelinckx.
Hij wordt ook altijd aangesteld bij beroepsprocedures als "deskundige" en zogezegd onpartijdig expert,maar neemt het altijd op voor de criminele
controleartsen van de FOD Soc Zekerheid.
Onder meer in Sint-Camillus te Sint-Denijs vinden dagelijks experimenten
plaats, ook in Jan Palfijn Gent. Al die klinieken werken samen,maken op grote schaal mensen kapot, gehandicapt en zo is hun broodwinning verzekerd. Het winkeltje moet draaien,nietwaar.
|
Ter info: het is de Solian 200 die uit de handel is genomen. De bevindingen waren immers dat de dosis 10 keer te hoog lag. Sindsdien zijn ze alleen nog verkrijgbaar als Solian 20 of zo, ik weet het niet precies want ik begeef me er niet meer aan.
|
|
|