Los bericht bekijken
Oud 21 september 2007, 14:01   #99
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Het volstaat om in Brussel vijf minuten rond te wandelen en met de mensen te spreken. Daarvoor heeft men helemaal geen glazen bol nodig. Ik begrijp het dilemma voor nationalisten. De dag na de onafhankelijkheid meteen de belangrijkste stad verliezen is niet bepaald een leuke manier om de onafhankelijkheidsparty te starten. Van Wallonië loopt men ook niet echt warm maar dat is weer een andere discussie.
Dat de Brusselaars momenteel evenmin warm lopen van Vlaanderen als van Wallonië, is hun probleem. Het is alleen een feit dat ze slechts twee opties hebben: een straatarme enclave worden van de Franse republiek, of een tweetalige hoofdstad van Vlaanderen. Alle andere opties zijn te belachelijk om in overweging te nemen.
Geef mij eens een alternatief voor Brussel. Want ik zie slechts die twee opties.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden