Los bericht bekijken
Oud 22 september 2007, 11:41   #80
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Allemaal het resultaat van de Waalse hetze tegen BDW. Binnenkort zit daar een gek die echt ongelukken gaat doen. Ben geen fan van BDW, maar dit is ontoelaatbaar.
De heer De Wever wentelt zich maar al te graag in een slachtofferrol. Beproefde techniek, maar daarom niet minder zielig.
Mijn gezin en ik hebben ons ondertussen gepantserd tegen het fraais dat dorpsgenoten veil hebben. Zo staat de verbale gevatheid van een clanlid van de gebrandverfde CD&V minister van begroting, voor eeuwig in het geheugen van deze kleine dorpspolitieker gegrifd ((c) G.Annemans). Lachen, gieren, brullen wanneer ik die "straffe" scène weer 'es naspeel op feestjes.
De heer De Wever hoeft bijlange geen hoge borst te zetten. Deze morgen op de voorpagina van De Standaard: "Franstaligen in de Rand zijn bang". Driemaal raden voor wie. Hypocriete patsers, die van het NV-A. Ze vonden hun stekje wel, daar tussen de CD&V en het blok.
"Nie neute", mijnheer De Wever, als centurion bij de falanxen van het enderzijds-anderzijds zou U toch beter moeten weten.

semper
virmiljoen

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 september 2007 om 11:43.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden