Los bericht bekijken
Oud 24 september 2007, 16:45   #76
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Het feit dat dommeriken altijd in de meerderheid zijn, maakt hen nog niet representatief voor een ideologische stroming. Ze krijgen gewoon veel te veel aandacht, omdat het politieke door interfora e.d. veel te veel gedemocratiseerd - in de zin van verlaagd - is. Iedereen doet maar lustig zijn zegje. Zelfs analfabetisme is geen bezwaar meer. Iedereen denkt wel ergens een deskundige in te zijn.

In het buitenland zijn nationalisten over het algemeen véél "linkser" in hun analyses en oppositie dan hier. Iet of wat onderbouwde nationalisten erkennen dat alle volkeren ter wereld lijden onder een rot opgedrongen maatschappijmodel en dat het zo niet kan verdergaan.

White supremacism strookt daar totaal niet mee. Zelfoverschatting is net zomin als zelfhaat een oplossing, zelfkritiek wel. Dat betekent echter niet dat je als antiglobalist het spelletje van de globalisten moet meespelen door de anti-volkse hetze te voeden onder proletariërs.
Ik vind inderdaad dat white supremacy serieus overroepen is. In mijn ogen kan het geen kwaad om kritiek te uiten op je roots. Ik vrees dat als je dat niet kan, je vastloopt en inderdaad het risico loopt om ergens vast te lopen en een gevaar te worden voor andere culturen. Megalomanie is iets dat niet te onderschatten is, want dat leidt tot imperialisme en dat doodt alle volkeren.