Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Wat je daar durft te beweren is wel hemeltergend. In de meeste steden van Amerika zou multiculturaliteit geslaagd zijn.
Volgens mij ben jij dan toch nog nooit in de VS geweest.
Ik heb er wel geruimere tijd verbleven en ik kan je vertellen dat er geen enkel land in de wereld is waar het zo een multiculturele puinhoop is.
Zwarten, Latino's, Aziaten en Blanken leven grotendeels helemaal niet samen en moorden elkaar eerder uit.
Neen, beste Seba. Amerika is nu eens zeker geen toonbeeld van een goed werkende multi-culturele samenleving. Het is daarentegen een en al racisme en onverdraagzaamheid. Het is volgens mij enkel nog een kwestie van tijd vooraleer eens goed de bom barst
|
kan er iemand van de PC'zs mij ook eens uitleggen WAAROM die Marrokanen van die school derstraks voor TV zaten te LACHEN met die moord op die leraar en nog stoer zaten te doen????????????????????????????
|
dit was toch maar een fait-divers 
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
|