Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2004, 21:26   #19
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck

Geachte Kim, ik heb gisterenavond nog een e-mail gericht aan Guy Polspoel betreffende het beschamende optreden van dhr.Verlinden.
Ik heb onlangs een e-mail gericht aan het programma''recht van antwoord''betreffende een actueel probleem, waar veel mensen het slachtoffer van zijn(mijzelf inbegrepen)nl.de nieuwe wetgeving op de cholesterolverlagende geneesmiddelen.
Wanneer dergelijke idioten hun ''zaak''mogen komen verdedigen,terwijl ik tot op heden geen antwoord heb ontvangen van VTM,heb ik mijn bedenkingen over dit programma(ernst of sensatie?).
Men verwees naar het Liberaal Appel en naar Ward Beysen ,terwijl deze persoon bij mijn weten geen lid is van het Liberaal Appel(of niet lang meer).
Deze persoon is hooguit raadslid binnen de Antwerpse schaduwgemeenteraad wat geen zuivere liberale aangelegenheid is.
Met zijn ''politieke carriëre'' heb ik ééns duchtig moeten lachen.
Deze persoon maakte enkel zichzelf belachelijk.
Trouwens een prachtig initiatief van die vrouwen.
Het was inderdaad een zeer lachwekkende vertoning, MAAR goede reclame voor het initiatief van die vrouwen... zoals ze zelf zeiden, de campagne had bitter weinig geld gekost, en het feit dat ze nu een gratis forum kregen, was zeer welkom.

Ik heb het op de lijst van de schaduwgemeenteraad even nagekeken en hij blijkt schaduwschepenen te zijn van Leefmilieu/Groenvoorziening/Afvalbeleid/Huisvesting/Bevolking en Ontwikkelingssamenwerking...

Serieus lijstje als je het mij vraagt...
Ik dacht dadelijk aan die schaduwgemeenteraad waar hij ook een voorstel deed en aan de raadsleden vroeg om hem te steunen.
Gelukkig maak ik geen deel meer uit van de Antwerpse schaduwgemeenteraad.
Anderzijds heeft hij Ward Beysen in discrediet gebracht.
Peter De Ryck is offline