Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Maar wat met de productie-eenheden???? Hoe kunnen zij welvaart creeren zonder te produceren? Hoe kan dit nu, Eddy?
En ga je nu echt zeggen dat Luxemburg stad niet zonder de rest van Luxemburg kan?
|
Je hebt dus duidelijk niet de moeite gedaan om te gaan lezen op Wiki..

En nee, de stad kan niet zonder zijn aanhorigheden!
Citaat:
Allemaal akkoord. Met dit verschil. Het kan niet eens belastingen heffen op zijn eigen economische activiteit. Laat Vlamingen/Walen die er werken ook hun loonsbelasting betalen, laag alle bedrijven die er gevestigd zijn hun venootschapsbelastingen betalen, en dan zullen we zien wie hoeveel tekort heeft.
|
NOGMAALS : Vlaamse bedrijven zullen in VLAANDEREN hun mensen betalen om in Brussel op een bureau te gan zitten. DAT is legaal!
Citaat:
Helemaal akoord. Brussel voert een erg matig bestuur. Enerzijds is dit een intern probleem (19 gemeenten), maar er is ook het immense problemen dat de partijen die Brussel zogezegd vertegenwoordigen, vallen en staan met de kiesbasis in Vlaanderen en Wallonie! Waarom zouden die kiezers het beste voorhebben met Brussel? Ieder huishouden heeft toch zijn vuilbak nodig?
|
Matig? Zeg maar ronduit slecht. Trouwens zijn ze in deze in hetzelfde bedje ziek als Wallonië... Blind slaan naar de Vlaming, die hen alle welvaart brengt! Waar zou Brussel staan zonder Vlaanderen? Aan wie ga je diensten verlenen, als er geen productie is? WELKE diensten? Leg DAT eens uit!
Citaat:
De ruk naar buiten is helemaal niet begonnen. Brussel staat jaar na jaar in de top 5 van Europese zakensteden. U voert trouwens ook helemaal geen cijfers aan.
|
Ik zal nog eens zoeken, maar ik beloof niks. Ben daar een en ander over tegengekomen, maar WAAR..
Maar voor alle duidelijkheid : Van mij mogen ze proberen, maar het is een groot avontuur, en daarna zullen ze zwaar moeten inbinden als ze van idee veranderen he!
Om maar één ding te zeggen : war denk je dat de KBC zijn hoofdkantoor voor Vlaanderen zal vestigen? Of dacht je echt dat de titel hoofdkantoor moeilijk te verplaatsen is?