Los bericht bekijken
Oud 27 september 2007, 19:33   #455
joadoor
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Joadoor en cor
Bedankt voor jullie antwoorden.
Heb er natuurlijk wel enige bedenkingen bij.

Saturnus, steenbok en 10e huis is zowat familie, vandaar dat ik de eerste twee enigszins kan begrijpen. Anderzijds maakt het de zaak nog ingewikkelder niet?
Zon in leeuw in 10 en je gaat kijken naar saturnus en steenbok, welke verbanden en conclusies kan je hieruit trekken?

Je verwijzing naar mars begrijp ik dan weer niet, welke verbanden zijn er met mars?

Je zat toch met een tegenstrijdigheid.
De persoon had leeuw in 10 wat inderdaad op een leidinggevende functie.
En die zon daarbij versterkt dat natuurlijk.
En hij had vissen in zes wat zo kunnen duiden dat de persoon eerder emotionele behoeften hebben en meer dienend zou ingesteld zijn.
Bij tegenstrijdigheden ga ik kijken naar factoren die er verband mee hebben.
Bij mars de mannelijk energie de daadkracht kan ik mischien iets vinden.
BV. mars in ram zou me toch eerder doen besluiten dat het leidingevende mischien toch zou primeren.
Terwijl bij mars in kreeft toch het emotionele meer naar de voorgrond komen.
Saturnus is planeet die uitdrukt hoe iemand werkt.
Bevoorbeeld iemand met saturnus in tweeling zal aan veel werken beginnen en weinig afwerken.
Ik weet het is een generatie planeet maar het is ook een generatie probleem.
Verder had ik me een beetje misrekend en dacht dat als er een nog huis zou zijn onderschept de ascendant mischien in steenbok staan, wat dan weer de leidinggevende persoon zou bevestigen.
Steenbokken zijn voor mij de leidinggevende personen bij uitstek.
Zodoende

groetjes

Joadoor

Ik zie niet direct de band met zon, leeuw, 10 en de moederfiguur.
Je mag het altijd iets meer uitleggen als je wil.
Ik denk dat het dat is dat de tegenstanders ook vaak aangrijpen om kritiek te uiten.
Je kan zoveel richtingen uit, dat er vaak toch wel een zeker vaagheid hangt.
Grote invloed van de moeder is trouwens een uitspraak die effectief voor heel veel mensen kan gelden, ook daar waar de zon zich elders bevindt?

Voor de rest volg ik je uitleg qua structuur en zo wel, al is het niet altijd even gemakkelijk om dit in de praktijk toe te passen.
joadoor is offline   Met citaat antwoorden