Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2004, 11:24   #17
jeanblanquart
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
We zullen het simpel houden:

Citaat:
Niet alleen is de verslaving aan drugs groter dan die aan genotsmiddelen
Hieruit volg dat marihuana meer verslavend is dan sigaretten.

Als je mij 1 serieuze wetenschappelijke studie kunt tonen die dit aantoont, dat zet ik het Vlaams Blok logo in mij avatar.
sigaretten zijn niet verslavender dan marihuana of omgekeerd omdat de verslaving NIET voortkomt uit de drugs alleen. Voor de ene persoon in een bepaalde situatie zal tabak sneller tot verslaving leiden dan cannabis, en omgekeerd voor een andere persoon.

Anderzijds zijn veel cannabisrokers ook sigarettenrokers zodat de verslaving beide producten gaat omvatten...

Maar zoals altijd: het is niet moeilijk om van een verslaving af te raken, zodra je voor elke betrokkene de beste methode vindt!!!

Het grootste probleem met verslaving aan illegale drugs is dat er een hele verslavingsindustrie bestata die er alle baat bij heeft om de verslaafden (en de publieke opinie) wijs te maken dat het zolang en zo zwaar is om van een verslaving af te raken !!!!

Dat is trouwens ook zo tegenover tabak-, pillen- en alcoholverslaafden !!!

"I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha)
jeanblanquart is offline