Discussie: Collaboratie
Los bericht bekijken
Oud 27 september 2007, 21:21   #35
Essevee_VL
Minister-President

Essevee_VL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Worden berichten hier alleen diagonaal gelezen of zo? Ik stel duidelijk dat ik niet de link wil leggen tussen hedendaagse Vlaamsnationalisten en collaborateurs. Ook zeg ik duidelijk dat de goedkeuring van de collaborateurs door sommigen, omdat ze voor de Vlaamse zaak vochten, onaanvaardbaar is en niets over vandaag.
Ik heb het dus niet over het hedendaags Vlaamsnationalisme maar wel over het feit dat collaboratie, met wat voor reden dan ook, niet goed te keuren is.
p.s. Essevee_Vl: pas op je tellen, man. Je bent nog maar net hersteld van onze laatste verbale vechtpartij.
Er waren ook Vlamingen die hebben samengewerkt met nazi-Duitsland om de "goddelozen in Rusland" te bestrijden...

Kijk Antoine ik zie niet in waarom u moet vastklampen aan een zwart blad van de geschiedenis. Er zijn meer slechteriken dan Hitler en Dutroux maar ik heb de indruk dat er op dat vlak een grote bloedarmoede heerst in België m.a.w. men kiest steeds dezelfde zondebokken. Zoals u weet is het zoeken van een zondebok gelijk aan wraakzucht. U kiest zoals alle Belgicisten ten onrechte de Vlamingen als zondebok voor alle dingen die slecht gaan België en alle slechte zaken voor België waaronder de samenwerking met nazi-Duitsland.

Voor ik het vergeet u moet niet bij mij afkomen met zo'n taal, onozele snotneus. U kan mij niet treffen! Er is nog niets geweest van een, om het met uw woorden te zeggen, "combat verbale".
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden