Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RECHTSSVLAANDEREN
Ik ben niet tegen homo's maar wel tegen de smakeloze uitspattingen die ze veroorzaken! Hun geaardheid wordt taboeloos gepromoot en doet me eerder aan een carnavalstoet denken in Aalst.Gedraag je zoals een ander en je wordt niet anders bekeken! Homo's sluiten zichzelf af van de "normale" maatschappij door dit gedrag.Niet alle homo's zijn natuurlijk "herkenbaar" aan hun gedrag maar een hetero met gezond boerenverstand heeft zoiets snel door.Zoals op mijn werk een homo werkt: iemand die de ganse dag vult met draaien met zijn kont in een heteroklimaat.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki
Als je er zo stellig zeker van bent dat je collega heel de dag vult met het draaien met zijn kont, dat betekent dit logischerwijs dat jij heel jouw dag vult met naar zijn draaiende kont te zitten loeren. Ik laat de conclusies die hieraan verbonden zijn aan jou over.
Verder ga ik niet meer reageren op je schrijfseltjes. Je mag bij mij op het lijstje van te negeren individuen, in het illustere gezelschap van Carlgustaaf en Circe. Nog één erbij en jullie kunnen kaarten.
|
Eén van de drie zeurt bij 't kaarten maar ik vertel niet wie