Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2004, 01:04   #208
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
De N-VA heeft voor zichzelf beslist dat wat zij vindt dat 'de democratie' is, beter moet werken. Meer bepaald: de vertegenwoordigende democratie. Of nog duidelijker: de praatbarak vol partijslaven die 'het parlement' genoemd wordt en waar wij verplicht worden om voor te stemmen bij gebrek aan andere, en betere, democratische middelen.

Knuppel, in plaats van rondjes trappelen, kom alstublieft dan mee discuteren in de partij!
Ik weet wel zeer zeker, de maatschappijvisie van N-VA is gevestigd op democratie, hoe je het ook noemt. Maar een democratie met vrijheid maar waar ook geëist wordt dat er individuele verantwoordelijkheden worden genomen tov die maatschappij. Of het BROV daar kan aan meedragen zou ik dan ook graag hebben dat je het komt uitleggen en verdedigen, in de betrokken studie commissies van de partij.

Wat die brief die u eerder toonde hebben wij geen weet van.
Het verwondert mij zelfs dat er een standpunt van de N-VA op staat, terwijl er intern specifiek over dat onderwerp nog nooit inhoudelijk is gediscuteerd.

Ik denk dat u toch ook moet aan nemen dat er achter elk voordeel een nadeel aan vastgekoppeld zit. Deze moeten aan elkaar afgewogen worden. Daarom zou het interessant zijn (als je werkelijk het BROV genegen bent) actief mee te werken in een discutie, (wie weet komt daar zelfs een officieel standpunt).

Enne nog iets, neem toch niet alles zo ernstig op!
giserke is offline