Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2007, 15:14   #265
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht

Ik zie geen verschil tussen racistische moorden en andere zinloze moorden. Moeten de ouders van de slachtoffers van Dutroux zich nu troosten met de gedachte dat wat hun overkomen is, dan toch niet zo erg is ?

Moeten de ouders van Peter Mombaerts zich nu troosten met de gedachte dat hun zoon het toch getroffen heeft om het slachtoffer te zijn van een (officieel) 'gewone' moord?

Moet de echtgenote van Guido Demoor zich nu troosten met de gedachte dat wat haar echtgenoot overkomen is, toch niet zo erg is, omdat de media en progressieve wereld minder poeha maken over het juridisch etiket dat men erop kleefde.
Inderdaad: het is even onnozel om vermoord te worden voor 12 euro als om je huidskleur. Ik begrijp het incident tussen Songul Koc en haar advocaat wel, hoewel ik als haar advocaat daarvoor de zaak niet uit handen zou geven. Hier zit m.i. meer achter.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden