Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2007, 13:51   #84
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gogolski Bekijk bericht
Ik heb er nu zeven staan (en heb zeven gestemd), maar het aantal verschilt van +/- 5 tot 10. Normaalgezien niet meer of minder (geloof me, 10 is veel om fris te houden als je van alles toch 6 �* 12 flesjes fris wil houden, zeker als je koppig weigert om bieren die hergist zijn op fles op hun zij te leggen....)

Een vijftal jaar geleden was één van mijn nieuwjaarsvoornemens:

Resultaat: Heel snel ook een grotere verscheidenheid aan bieren in mijn frigo...

PS: Mijn voornemens zijn meestal makkelijk na te komen en vooral leuk!
Waarom je voornemen te stoppen met roken als je je kan voornemen om dubbel zo veel naar de cinema te gaan of iets dergelijks! Je hebt er tenminste plezier aan en je hoeft niet zo gefrustreerd rond te lopen omdat het alweer niet gelukt is je voornnemen waar te maken...
Ach, ik steek mijn bakken buiten in m'n opslagplaats(je) daar is het altijd koud, en moest het toch iets te warm zijn (10-15 graden ofzo) dan steek ik er een paar in de ijskast, niet al te veel, want dan wil het zeggen dat het buiten een 30 graden is

En over goede voornemens, ik heb er al lachend ene opgenoemd, en zonder dat ik het zelf besefte komt die nog beter uit dan voorspeld
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden