Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
Beiden. Tussen de 18 en 30 jaar vallen er 3 tot 4 keer meer doden bij mannen dan bij vrouwen bij verkeersongelukken met wagens (onder de inzittenden van personenwagens welteverstaan).
|
Dat beantwoord mijn vraag niet. Mocht ik een prof zijn en jij mijn student, je was gebuisd.
Ik weet immers nog steeds niet hoeveel mannen t.o.v. vrouwen betrokken zijn bij ongelukken. Ik weet nog steeds niet nog steeds niet hoe de verhouding betrokkenheid t.o.v. veroorzaking van een ongeluk is.
Ik weet nu dat er meer mannen dan vrouwen sterven door toedoen van ongelukken. Ik kan daar nog een hoop vragen bij stellen. Hoeveel mannen t.o.v. van vrouwen zijn er jaarlijks op de baan? Hoeveel personen zitten gemiddeld in een wagen waarvan een man de bestuurder is? Wat is de gemiddelde verhouding van de geslachten t.o.v. elkaar in dit gemiddelde?
Enfin, je begrijpt dat ik vind dat je nogal kort door de bocht gaat. No pun intended.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
Daar ken ik geen cijfers van, maar mi is daar bij jongeren niet veel verschil meer tussen.
|
Je weet het dus niet. Alle persoonlijke inzichten die je me geeft zijn wetenschappelijk irrelevant zonder cijfermateriaal.