Citaat:
Dus het vernielen van andermanswerk mag.
|
Het vernielen van andermands
eigendom mag niet. Als ik een computer koop, mag ik die vernietigen. Niet?
Citaat:
De oplage die bedoeld is om onder studenten verdeeld te worden,
dient niet ontstolen te worden en met azijn overgoten te worden,
|
Het is
bedoeld voor studenten en
dient idd 'niet' weggenomen (niet 'ontstolen'*) te worden door het NSV. Het azijnstuk is niet relevant.
*Het kán niet ontstolen worden, daar het gratis wordt gelegd op plaatsen waar iedereen het kan meepakken. Als het NSV alles wilt meepakken is dat onbeleefd, maar niét 'stelen'. Ik hoop dat je het verschil snapt?
En 'onbeleefd', de tekst van Dwars gaat tegen zowat elke deontologische regel in, te beginnen met 'de waarheid dient gerespecteerd te worden'. Die tekst was, zonder enige twijfel, stigmatiserend. 'Nsv dit, Nsv dat'. Neen. Bepaalde leden van het NSV. Snap je het verschil?
Het is niet stelen. Ik hoop da tje dat begrijpt? Het kan op geen enkele beding 'stelen' zijn. Ik hoop echt dat je dat begrijpt.
Citaat:
maar ja, liberalen staan al achter de diefstal van de meerwaarde,
waarom dan niet achter andere diefstallen
|
Stelen van meerwaarde kán niet, daar de arbeiders vrijwillig instemmen met de transactie. Als ze dat niet doen, is er geen vrijwilligheid.
Citaat:
Tegen mij waren ze zo trots om het wel te zeggen
|
Tof.
Citaat:
Als journalisten en bronnen van journalisten de kans lopen om aangevallen te worden na het schrijven van een artikel, dan is de persvrijheid in gevaar. Indien wordt geeisd via allerlei organen dat zulke artikels niet mogen verschijnen, dan is de persvrijheid in gevaar.
|
Als er effectief gedreigd wordt, dan is er idd geen persvrijheid meer. Maar een officieel bericht 'wij wensen dat niet' - zonder gevolgen aan verbonden ... - is niét 'de persvrijheid in gevaar brengen'.
Het verzamelen en ophalen van gratis te verkrijgen kranten is onbeleefd (mss), maar niét het in gevaar brengen van de persvrijheid. Het VB heeft ook zo'n jankerig element. Persvrijheid dit en dat.
Zover ik weet is www
vlaamsbelang.org er nog. Net zoals Dwars er ook nog is.
Citaat:
swastika's zijn immers verboden.
|
Dat is dus onzin...
Swastika's zijn op geen enkel moment verboden... Swastika's zijn gewoon toegelaten.
Citaat:
Dat bewijst dan het hoogstaand niveau van hun groepje.
|
Wij noemen onszelf ook fascisten...
Citaat:
Ik ken nochtans blogs van nsv'ers waar zeer ernstig naar fascistische auteurs en dergelijke wordt verwezen. Sommige mensen kunnen na tal van feiten no steeds niet inzien dat het nsv blijkbaar ook tal van fascisten in haar rangen verbergt.
|
1. Waar zeg ik dat het niet is?
2. Waarom moet het fascisme als mening verboden worden?