Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Geachte Hanne,men moet consequent blijven.
Wanneer deze mensen zich integreren(aanpassen),hun plichten vervullen dan hebben deze mensen ook rechten.
Het Vlaams Blok eist, dat deze mensen zich integreren(plicht)maar het Vlaams Blok is tegen het stemRECHT 
|
Ik ook.  In de eerste plaats omdat ik ook volledig geïntegreerd ben, aangepast ben, mijn plichten vervul, en ook GEEN STEMRECHT geniet.
Ik geniet stemPLICHT.
Gelijke rechten, gelijke plichten.
Grondwet : alle Belgen zijn gelijk voor de wet.
Alleen nationaliteitsweigeraars zijn geen Belgen, en hoeven dus ook niet dezelfde politieke rechten (lees plichten ) te genieten. Willen zij dat wel dan kunnen ze hun integratieproces voltooien door de Belgische nationaliteit aan te vragen, en dan genieten ze net dezelfde rechten en plichten als de andere Belgen. Ik zie niet in waarom men migranten privileges moet geven die de Belgen zelf niet krijgen, zeker niet als ze vies zijn de Belgische nationaliteit.
|
Ik geniet stemrecht(enkel wanneer ik wil).
Duizenden burgers kiezen ervoor om hun stem niet uit te brengen.
De kans dat deze burgers een boete moeten betalen is bijzonder klein, omdat men selectief een paar burgers veroordeeld tot het betalen van deze boete(klein percentage).
U kan uiteraard de boete op voorhand betalen.
Wanneer de migranten spontaan mogen kiezen of zij de Belgische nationaliteit aannemen dan behaald u een positiever resultaat dan wanneer u hen dit verplicht onder dwang.
U wordt niet graag gedwongen, wel deze mensen ook niet.
U vangt meer vliegen met honing dan met azijn.