Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2007, 16:23   #518
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ja muggenzifter, over de welke denk je dat ik bezig was? Zie je op deze gewone hummer misschien een machinegeweer zitten?
Niet onnozel doen. Ik heb nergens gezecht dat deze voertuigen tegen alles bestand zijn, ik zei dat het gevechtswagens zijn en ze hebben ook een beperkte bepantsering ja.
Als men u op een fout wijst ben je een muggezifter. Hummer of humvee, geen van beiden is een gevechtswagen. Troepentransport, ambulance of trekker. Soms bewapend, soms niet. Niet meer of niet minder.

Citaat:
Ik had hem al gelezen.
Waarom kom je dan met "de hummer" op de proppen?

Citaat:
Wat? Beste bron is Irak?
Je kunt blijkbaar niet antwoorden omdat je geen enkele bron hebt.
Heb er niet lang moeten achter zoeken en heb het eerste beste maar als voorbeeld genomen.

http://www.usatoday.com/news/world/i...ter-list_x.htm

Citaat:
Heb ik ergens gezegt dat het een vliegende tank is? Dat was het punt helemaal niet. Je begint al als Jantje te reageren.
Als dat het punt niet is waarom twijfel je er dan aan, of laat je allezinds uitschijnen dat ze niet neer te halen zijn met conventionele, zelfs verouderde wapens?

Citaat:
Heeft ook niets met de discussie te maken.
Allé dan.

Citaat:
Ik basseer me nooit op meningen, een mening is een mening en meer niet. Ik basseer me op feiten die ik krijg. Jij basseert je op jou mening van het amerikaans leger, meer niet. Ik ken zelfs geen amerikaanse patriotische verslaggever.
Geef jij mij dan uw bronnen eens. Want zonder bron, om uw manier van redeneren eens te volgen, is al wat je hier schrijft gewoon onzin.

Citaat:
Er zijn idd voorbeelden gegeven ja, maar deze voorbeelden zijn gewoon verzonnen en zijn nergens op gebaseerd. En daarom is het onzin.
Je hebt geen feiten je hebt enkel beweringen.
Wel grappig hoe je blijkbaar denkt dat jij de enige militair op dit forum bent. Als dat tenminste al waar is.

Moet ik soms op mijn hoofd gaan staan? Probeer u uit te leggen dat ik niets, maar dan ook niets tegen amerikaanse soldaten heb. Vind het zelfs zeer spijtig dat er zoveel slachtoffers vallen. Je moet het maar doen, je hachje riskeren terwijl de rest van de wereld incl. je eigen landgenoten je verketteren.
Dat de geldverzwelgende oorlogsindustrie er anders over denkt lijkt me vrij logisch. Maar daarom dienen afwijkende meningen of ervaringen nog niet als onzin omschreven te worden.

Als u vind dat ik grappig ben gelieve dan ook uit te leggen waarom u dat vind. Of blijf anders gewoon ter zake.