Los bericht bekijken
Oud 6 oktober 2007, 19:00   #59
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
hola pas op met wat je hier zegt kerel
Je lijkt me viesgezind, ook wel slecht gezind genoemd. Je kent dat wel met het verkeerde been uit bed gestapt zijn maar dan dagelijks. Die frustratie, die agressie, die irritaties, kortom je bent verzuurd jong.
Je zit echt wel met een probleem, één of andere stoornis zoveel moge duidelijk zijn.

Frieda zetelt niet meer en vind het zelf verschrikkelijk wat er gebeurde.
Hans zelf heeft ook zijn spijt geuit. Het was dus een zelfmoordpoging, waarbij hij hoopte neergeschoten te worden door de politie wat dus niet gebeurde.
Op de één of andere manier vond hij niet het lef zich door zijn hoofd te schieten en zit hij nu dus levenslang vast. Zijn grootvader was inderdaad ne zwarte maar jij spreekt van familie, dat is iets helemaal anders. Wat met de grootmoeder, de vader van Hans ?

Er plegen dagelijks wat mensen zelfmoord, spijtig genoeg is er daar een deel van, die andere mensen meesleurt. Hans was zo iemand. Hij schoot dat blanke kind neer omdat ze aan het huilen was en Hans niet wou dat dit kind later met een trauma zou zitten omdat zij haar moeder zag neergeschoten worden.
Hoe dan ook een echte racist, idealist of neo nazi is hij volgens alle anderen niet. Hij heeft het verknald door een blank individu neer te schieten volgens B&H.

Feit is dat het een gestoorde moordenaar is en gans dit forum dit afkeurt, dus op dat vlak zitten wij VB'ers en jij op dezelfde golflengte, namelijk: verschrikkelijk wat er gebeurt is en we keuren het volledig af.
Als je al allochtonen moet beginnen haten omdat ze je plaagden, dan heb je nooit een ideologische boodschap want dat duidt dan op haat en agressie en dat is de bedoeling niet. Deze mensen zijn meestal degene die 10 jaar later overstappen naar het andere kamp, op het forum kennen we er zo een aantal.
Iedereen weet dat het het racistische gedachtengoed is dat hem heeft aangezet tot moord. Punt, andere lijn.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden