Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2007, 16:20   #288
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Jij bent degene die uit mijn berichten zaken afleidt die er helemaal niet instaan. Ik kan daarom maar tot één conclusie komen en dat is dat je kennis van het Nederlands niet voldoende is om een tekst te lezen èn te begrijpen.

Eigenlijk is er nog een tweede mogelijk, maar die zou erop neerkomen dat je me louter uit kwade wil zaken toeschrijft die ik nooit gezegd heb. Aangezien ik van nature een positieve ingesteldheid heb, ga ik er van uit dat je bedoelingen niet kwaadwillig zijn en dan kom ik vanzelf weer bij de eerste conclusie uit.
Als jij stelt dat de arabische wereld niet bestaat en ik geef voorbeelden van het bestaan ervan, dan heb ik uw stelling dus niet goed gelezen.

Als iemand stelt dat er geen gelijkheid is tussen de sexen in de Arabische wereld en u beweert dat die een eind weg leutert, en ik geef een voorbeeld van die ongelijkheid, dan heb ik uw stelling niet goed gelezen.

Als u iemand op een foto een slons, sloerie of whatever noemt, dan hebt u dat niet gedaan. Wij hebben dat verkeerd gelezen.

Hey, whatever. Veel plezier in uw wereldje. Maar hou uw kleinerende uitlatingen voor u, en laat de mensen praten die naar argumenten willen luisteren, en er ook zelf kunnen formuleren anders dan 'ik heb dat niet gezegd.' of 'ge begrijpt mij verkeerd'. Liberalist had me ook verkeerd begrepen, maar ik heb me dan ook verduidelijkt. Ik kan dus even goed veronderstellen dat u dat uit kwade wil niet doet en me dan maar gemakshalve een gebrek toedicht dat ik niet vertoon.

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden