Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2007, 23:27   #327
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Mijn logica zie ik en ervaar ik dagelijks op de werkvloer. Als er actie moet gevoerd worden ben ik dikwijls blij met de voortrekkersrol vd Walen. Ik ervaar veel Vlamingen nogal als "gelaten" (uitspraken als "wat gaat dat oplossen" heb ik al meer gehoord dan mij lief is)
Dat in Vlaanderen meer zou gestaakt zijn is niet verwonderlijk : er zijn ook meer mensen aan het werk. Werklozen staken niet. De PS is zeker niet de ideale partij,(al doet Di Rupo wel zijn best om het soort maffia-figuren te verwijderen) maar ik had het niet zozeer over de politici maar over de bevolking.
in Wallonie wordt veel meer gestaakt dan in Vlaanderen.
Een Vlaming : shit dan verlies ik zeker 40 euro vandaag en moet ik morgen dubbel werken voor dezelfde loon !
Een waal : tof, ik moet niet werken vandaag...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden