Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild
Belgicisten betogen in straten van Brussel
zo 07/10/07 - Vanmiddag hebben een 150-tal mensen in Brussel betoogd tegen het uiteenvallen van België.
 (Belga)
De betogers waren overwegend Franstaligen en Brusselse scouts. Velen onder hen droegen een Belgische vlag.
|
Waarom verwondert mij dit niet...
Citaat:
"Ik vind dat het België-gevoel moet terugkomen", zei een betoger, "toen in 1830 de mensen samenkwamen en besloten om een eenheid te vormen."
|
Weer eentje die zijn vaederlandsche euh pardon vaderlandse (ik krijg de trekken van HansI dedju) goed kent...
Citaat:
Sinds het Vlaams kartel CD&V/N-VA op 10 juni de federale verkiezingen won met een vrij radicaal Vlaams programma zit de schrik er goed in bij veel - vooral Franstalige - landgenoten. Zo hebben veel mensen in Brussel een Belgische vlag aan hun huisgevel gehangen.
|
Ja, de Vlamingen gaan echt pogroms organiseren om de Franstaligen uit de Rand te verdrijven.
Support the country you live in or live in the country you support.
Laatst gewijzigd door Libro : 8 oktober 2007 om 11:18.
|