Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2007, 11:18   #12
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Belgicisten betogen in straten van Brussel

zo 07/10/07 - Vanmiddag hebben een 150-tal mensen in Brussel betoogd tegen het uiteenvallen van België.

(Belga)

De betogers waren overwegend Franstaligen en Brusselse scouts. Velen onder hen droegen een Belgische vlag.
Waarom verwondert mij dit niet...

Citaat:
"Ik vind dat het België-gevoel moet terugkomen", zei een betoger, "toen in 1830 de mensen samenkwamen en besloten om een eenheid te vormen."
Weer eentje die zijn vaederlandsche euh pardon vaderlandse (ik krijg de trekken van HansI dedju) goed kent...

Citaat:
Sinds het Vlaams kartel CD&V/N-VA op 10 juni de federale verkiezingen won met een vrij radicaal Vlaams programma zit de schrik er goed in bij veel - vooral Franstalige - landgenoten. Zo hebben veel mensen in Brussel een Belgische vlag aan hun huisgevel gehangen.
Ja, de Vlamingen gaan echt pogroms organiseren om de Franstaligen uit de Rand te verdrijven.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 8 oktober 2007 om 11:18.
Libro is offline