Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2007, 22:11   #380
Trajanu$
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Als ge 't dan toch over een 4X4 wil hebben, dan liefst over de Defender. De Range associeer ik teveel met kakmadammen uit Knokke die hun 4X4 -poederdoos dan nog in de meest nichterige kleurcombinaties uittesten. Die kar is overigens volledig afgestemd op vrouwen die er het Londense verkeer mee willen trotseren. Ik kan dat onmogelijk au sérieux nemen. (de specs ten spijt...)

En Porsche; ach ja. Iemand van mijn leeftijd (en postuur) in een Porsche heeft iets zieligs. Alsof ik m'n halve leven zou gespaard hebben om me zo'n bakske te kopen. OF hevig aan het post-puberen zou zijn in m'n midlife-crisis. Nee, dat past eerder bij het jonge grut, maar dat heeft er doorgaans niet de middelen voor... (en niet de discipline om er verantwoord mee te rijden) Ik heb het niet zo voor sportwagens. Duur speelgoed waar ik niet zo van geniet. De Porsche Cayenne is overigens de lelijkste en onhandigste 4x4 die je tegenwoordig in bosjes op onze snelwegen ziet voortsukkelen. Een kar voor omhooggevallen beenhouwers zonder greintje smaak.

Haha, grappig. Defender heeft wel iets, maar ge kunt toch niet ontkennen dat de range toch uiterst stijlvol is. Wat niet meteen van die vierkante defender kan gezegd worden... knokkese kakmadammen hebben wel smaak

Als ge dan écht een échte 4x4 wilt ga je voor toyota. dat is het gerief waar de VN mee rijdt. en die moeten afghaanse bergen, rivieren en woestijnen trotseren...

uw porsche argument... sja... ge hebt een punt, anderzijds, waarom ook niet, als je een sportwagen wilt, dan wil je een sportwagen hé. leeftijd en andermans mening kan dan geen bezwaar zijn...
Trajanu$ is offline   Met citaat antwoorden