Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Piano je zou je eens OOK de vraag moeten stellen van wie Jahjah bang is .
Of is hij een psychopaat die voor niets of niemand terugdeinst ?????? 
|
De psychopaat bestaat niet, maar er bestaat wel zoiets als een psychopatische persoonlijkheids structuur.
|
Ik vind iemand er persoonlijk onderuit halen altijd gemakkelijk en goedkoop, het overkomt mezelf wel alle dagen (zie bv. topic van Zorro: "De nieuwe forum-racist: The Piano").
Mij interesseert de persoon Abou Jahjah niet of nauwelijks, maar ik heb zijn boodschap wel begrepen!
|
Er bestaan veel manieren om die boodschap te begrijpen. Het is ook merkwaardig dat er vaak naar het C.V. van een persoon gekeken wordt. Waarom zou dat in dit geval niet toegelaten zijn. Op een bepaalde manier kunnen een aantal zaken zeer duidelijk worden en vooral voorspelbaar. Een van de kenmerken van de mens en waarschijnlijk het belangrijkste kenmerk is juist dat hij tracht zijn lot te voorzien, en zijn toekomst te voorspellen. En vergis U niet in de politiek wordt daar rekening mee gehouden. Waarom zou men er hier dan geen rekening mee mogen houden. Er wordt hier zelfs naar zaken verwezen van meer dan een halve eeuw geleden en ook door
The Piano.
mvg. Rogier