Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2007, 08:26   #20
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Goed. Hier in Texas zou dat manneke verdiend effektief de doodstraf krijgen. Jullie mietjes zouden dit waarschijnlijk onmenselijk vinden en denken dat de oplossing in het verbieden van politieke partijen ligt.

En, Eric, is de vreemdelingenhaat zo'n groot probleem in Belgie of is er eerder een vreemdelingenprobleem?

Ik zie dat je ondertussen je post wat uitgebreid hebt en nu al spreekt van een epidemie. Kun je me een 100-tal links geven van recente geweldplegingen van oude Belgen tegenover nieuwkomers? Nochtans lees ik dagelijks hln, standaard, nieuwsblad,...en wekelijks Het Brugsch Handelsblad en geweld komt volgens die bronnen toch vaak van mensen die niet Buffel, Vandenbroecke of Michiels noemen.
De aanpak van de misdaad (met strengere straffen) wordt geboycot door de minderheid in het zuiden van het land. Deze vinden dat iedere misdadiger een tweede (derde, vierde, ...) kans verdient.

Op zichzelf is er nauwelijks vreemdelingenhaat in België. Enkel linkse politici en linkse media roepen dit constant uit maar op de straat merk je er weinig van.

Wel is er veel irritatie omtrent de bestraffing van misdaad door vreemdelingen. Ze krijgen altijd begrip en hierdoor zeer lage straffen omdat ze geen 'echte' Belg zijn.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden