Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner
Je hebt gelijk. Net zoals het Vlaams Belang in alle talen zich onthoudt van dit proces tegen een racist, deed en doet ook de SP.a dat. Waar zijn ze bang voor? Waarom de dingen (en werkelijke daders/aanstichters) niet bij hun naam genoemd? Ok, Filip Dewinter heeft niet geschoten, hij heeft het geweer niet in Hans zijn pollen geduwd maar hij heeft wel het klimaat verziekt, vreemdelingen gestigmatiseerd tot uitschot en minderwaardig leven(srechten) toegeschoven en de facto Hans de slachtoffers aangewezen, als hij er ooit zin in kreeg om 'er wat aan te doen'.
Hans in zijn slotwoord tot de jury: "ik wil geholpen worden, ik wil weer gevoelens hebben, ik wil weer mens worden." Mijn pronostiek: levenslange gevangenisstraf, in werkelijkheid 30 jaar. Dan is hij zou oud als ik wanneer hij weer vrijkomt. Hopelijk ziet hij de wereld dan niet meer door de bruine bril van de meester-hersenspoelers in zijn entourage.
|
Wil men haat verwijderen uit de samenleving zal men moeten beginnen met personen zoals "u" en feremans die geen probleem hebben met allochtoonse straatterreur, moorden gepleegd op autochtonen, foltering en terreur van/op bejaarden door uw allochtoonse troetelkinderen enz . Geef nu toch eens eerlijk toe dat zulke daden gepleegd door een persoon als HVT, simpel, gestoord of wat dan ook voor u en een feremans en de rest van de haatzaaiende meute een genot is. Personen van jullie slag zou men moeten bestrijden op alle mogelijke manieren en met alle mogelijk middelen want u en aanverwanten bent een sluipend gif, dat alle mogelijke middelen als bruikbaar beschouwd om z'n doel personen met een ander beeld van de maatschappij dan de hunne, in een slecht daglicht te stellen of uit te schakelen. Dus indien u moest denken dat men zou kunnen geloven dat de daden van een HVT u en aanverwanten heeft geraakt, vergeet het. Voor jullie is dit de zoveelste stap verder in uw haatzaaiende campagne.