Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2007, 13:57   #535
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wie die ene is maakt helemaal niet uit, want het gebeurd in verschillende tijden en op verschillende plaatsen.
En wie de anders is maakt al even weinig uit.
En je het wel gelijk als ik fout zit met de tijdsbepaling over wanneer de oorlogsvoering is veranderd, want het binnen vallen van een land met een militaire overmacht en het blijven bestrijden van de bezetter bestaat al eeuwen, alleen hadden vroeger beide partijen dezelfde wapens, dit is pas veranderd in de 17de eeuw.
Trouwens als je zelf eens de postings zou lezen, zou je direct gemerkt hebben dat ik het niet alleen over de USA heb, ik heb zelfs het schoolvoorbeeld van de Blitzkrieg gebruikt om aan te tonen dat militaire overmacht slechts relatief is.

En het vorige land dat dit heeft mogen ondervinden, is een land dat een paar jaar later het zelfde lot heeft mogen ondergaan.

Dus jou drie antwoorden mag je steken waar de zon nooit schijnt, ze hebben niets te maken met de discussie.
Je probeert tevergeefs je links meningje in een oorlogsdiscussie te steken. Pakt niet, man. Echt niet.
Waar jij over lult zijn geen doctrines. Weet u uberhaupt iets over oorlogvoering?
En weet je iets over het specifieren van de technische snufjes voor een bepaald soort van oorlogvoering?
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden