Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2007, 20:53   #90
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Tja, Telenet bied mij Internet+telefonie aan (beiden ongelimiteerd) voor 55€/maand + gratis digibox voor digitale tv. Nu betaal ik al 40€ voor Internet alleen bij Scarlet. Ik zal wel moeten overstappen op draadloos internet (mijn bureauke is twee kamers verder dan de living waar de "kabeldoos" zit. Ik zal dus goed moeten vragen mijn nieuwe pc daarvoor uit te rusten.
Je internet is niet ongelimiteerd. Ik geloof nooit dat je meer dan 12 GB/ maand krijgt voor die prijs. Ik ken hun aanbod een beetje omdat ze intussen ook weer UPC opgekocht hebben en me binnenkort weer klant van hen willen maken. Als daartegen in Leuven een goed ADSL2+ (> 20Mbit) netwerk ligt dan kunnen ze vierkant (excusez-moi-le-mot) mijn kloten kussen en ben ik weg naar Dommel, Scarlett of welke DSL-aanbieder ook.

Maar ik geeft toe, als je data-hoeveelheid niet belangrijk is en je portemonnee staat open, dan is telenet wel een leuke provider (vooral omdat ze wel snelheid kunnen bieden) maar dan mag je nooit een modem hebben die de geest geeft of zo. (en wij hebben dat drie keer gehad op 4 jaar en telkens keer een gevecht met de helpdesk en truukjes moeten gebruiken en gedreigd worden met extra betalen als zou blijken dat het niet aan de modem ligt e.d.). Telenet is leuk als je niet veel wil downloaden en als je installatie blijft werken. ik moet toegeven dat hun 50 euro pakket "internet+ telefonie" lekker is. Maar ik heb ietsje te veel ervaring met die gasten. Ik moet wel toegeven dat de techniekers (als je er na veel dreigen en truukjes eentje tot bij je huis krijgt) van telenet redelijke mensen zijn. Daar kan ik absoluut niet over klagen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden