Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2007, 17:11   #151
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Is het gesproken of geschreven gebruik van het woord 'makak' strafbaar geworden?
yeps.

r05-12-16_c_antwerpen,

16/12/2005 Correctionele rechtbank van Antwerpen, 16 december 2005 Drie personen worden veroordeeld inzake de racistische versie van het Ploplied of De Kabouterdans. De eerste heeft deze versie per mail overgemaakt aan 29 personen; de tweede heeft de versie ingezongen en voorgelegd aan verschil

r03-03-05_vgrs,

5/03/2003 Vlaamse Geschillenraad voor Radio en Televisie, 5 maart 2003 De Vlaamse Geschillenraad heeft een klacht van het Centrum tegen Q-music (racistische uitlatingen ten aanzien van de zussen Williams op antenne) ontvankelijk en gegrond verklaard. Naast een blaam heeft de Geschillenraad

r99-01-05_c_turnhout,

5/01/1999 De uitlatingen van beklaagde luid gezegd aan een derde, terwijl er bovendien nog ander publiek in het restaurant aanwezig was: "zorg dat die makak van mijn eten blijft, anders sla ik u de kop in…" en "mee die zwette kan ik niet om", hierbij verwijzend naar de burgerlijke partij die hiero

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden