Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2007, 21:06   #81
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Met andere woorden; Volgens Kalikles is De Graauwe voorstander. Volgens Volksstormer is hij tegen.
Ik heb wat vertrouwen in de intelligent van De Graauwe en ga daarom voor Volkstormer.
Maar dat verandert niets aan het feit dat DG mijn ideoloog niet is.
Beste Adriaan,

Als De Grauwe (niet De Graauwe) tegen centrale banken was, waarom zou hij dan zoveel over gepubliceerd hebben over wat een centrale bank moest doen, en waarom zou hij zich dan kandidaat hebben gesteld om gouverneur van de ECB te worden? Vooraleer iedereen die het met je Oostenrijkse visie oneens is voor idioot te verslijten, zou je beter eens de Grauwe's onvolprezen "Economics of Monetary Union" te lezen.

En ik zou je vraag willen omkeren... Noem me eens één mainstream econoom die Mises' analyse van crisissen onderschrijft? Of je het wil of niet, Mises' visie is heel marginaal onder economen en gaat radicaal tegen de huidige consensus in. Als je ze wil verdedigen zul je dus met argumenten en niet met autoriteitsargumenten moeten afkomen.

Groetjes,
Kallikles
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden