Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2007, 22:36   #287
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius Bekijk bericht
Ik ben opgevoed in een gezin waarin vooral klassieke muziek werd beluisterd én gespeeld. Als kind heb ik jarenlang viool gespeeld, en de renaissancemuziek heeft mij altijd geraakt. De muziek van Monteverdi is eerder te situeren in de laat-renaissance/vroeg-barok en de combinatie van instrumentale en vocale partijen geeft zijn composities een (voor mij althans) ongekende 'grandeur'.
Ik heb héél graag viool gekund, helaas. Maar ik heb als kind wel enige jaren pianolessen gehad, en speelde ook op de klavecimbel. Maar ik raak toch véél meer in vervoering door de viool. Ik hou vooral van stukken van (piano-viool) van Enescu. Ik hou ook héél erg van Shostakovich.

Andere vraag: stel: je hebt een cliënt die beweert dat haar ex-man bv zich vergrijpt aan hun kinderen. Maar je hebt héél sterk het vermoeden dat de rancuneuze vrouw liegt om haar man serieus in discredit te brengen.
Zul je die zaak aannemen -je kansen om te winnen zijn héél groot, en je kunt er voordelen uit halen?

Dus, zou je een cliënt verdedigen waarvan je weet dat deze rancuneus is en dat jij de waarheid kunt bepalen, tot nadeel van een ander?
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden