Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2007, 15:56   #92
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Geert Bourgeois poneert in "Humo" deze week de stelling dat België "ouderwets" is omdat het onmogelijk is dat 2 zeer verschillende volkeren in één land op democratische wijze kunnen samenleven.

Dat van die 2 verschillende volkeren weerleggen is eigenlijk zo gemakkelijk dat ik de moeite niet wil doen - er zijn hier flaminganten genoeg die deze theorie mee aanhangen en netjes argumenten zullen aandragen die ik dan fluitend met mijn handen in mijn broekzakken kan weerleggen...

In hetzelfde artikel bazuint hij uit dat "Vlaanderen" een deel moet zijn van een democratisch verenigd Europa ten einde de welvaart van zijn bewoners te waarborgen : is dat niet eigenaardig ? In de EU worden momenteel van de 100 verschillende talen, 22 officieel erkend - dus leven we in europa met minstens 22 verschillende volkeren samen & dat zou wel modern en mogelijk zijn ? Mijn stelling is gewoon als het met 2 of 3 niet lukt, zal het met 22 zeker niet lukken & ziet de toekomst er bepaald duister uit...