Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2007, 22:19   #77
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m.r. Bekijk bericht
Ik heb het gevoel dat elke partij deze situatie bevordert. Groen durft geen standpunt in te trekken. Ze zijn a priori voor de allochtonen en deze stemmen voor hun maar storten wel elke week hun bijdrage in het sluikstoren. Groen ziet blijkbaar niet dat niemand wil betalen voor het ophalen van bv. een matras. Ik koop mij een dure matras (gelukkig kan ik me dit veroorloven), deze wordt geleverd en mijn oude matras wordt meegenomen. Een minder begoede koopt zich een (slechte) matras in de kringloopwinkel en dumpt zijn oude matras in de naast gelegen 'groene' zone. Ze kunnen natuurlijk vragen dat het wordt opgehaald maar dit kostte ten tijde van de BEF, 500 frank. Vroeger kostte dit niets, men belde gewoon om iets op te halen en dit werd gewoon opgehaald. De "groenen" vinden de bevuiler betaald en zo moeten ze nu betalen voor het ophalen van
Stook die gewoon op, die ouwe matras. In uw tuin, als u er één heeft, of anders in het eerste het beste braakliggend terrein. Wat gebruikte motorolie er over, een ouwe autoband of 2, 2 of 3 ouwe kranten, en/of kartonnen dozen, en steek aan. Toch te gek om te betalen om dat te komen afhalen zeker?!
forumspook is offline   Met citaat antwoorden