Antoine zegt:
Citaat:
Ik sluit dus mijn epistel met pijn in mijn hart; pijn, vooral als ik bij dit afscheid aan dit forum denk aan al die Vlaamse vrouwen die in een vluchthuis zitten omdat hun brave Vlaamse echtgekloot… heugh… echtgenoot (afgezaagd grapje) hen in een dronken bui op tijd en stond een paar rake meppen verkoopt. En dan maar sakkeren over moslims die hun vrouwen stenigen. En als ik eraan denk hoeveel volkeren die brave Europese christenen al onder de voet gelopen en uitgemoord hebben, moet ik bijna mijn traanzakjes laten vernieuwen en een nieuwe lading kotszakjes bestellen. Neen, zeg nu niet dat dit tot het verleden behoort of dat dit hier niets ter zake doet. De Heilige Oorlog van Bush en kompanen vormt een véél grotere bedreiging voor de wereldvrede dan de Zo Gevreesde Islamisering.
|
Mijn beste Antoine, ik denk dat, buiten die wijventoekers zelf, er niemand in Vlaanderen rondloopt die het afslaan van vrouwen een goede zaak vindt.
In al uw eenvoud gaat U wel voorbij dat er in de Islam wel een traditie in wijventoekerij bestaat. Sommige imams schrijven zelfs in hun boeken hoe ge dat moet doen om niet te veel sporen na te laten.
Zeg mij wanneer gaat U ervoor zorgen dat de o zo verdraagzame islamietische jongeren eens gaan stoppen met onze jeugd te bedreigen ?
Wanneer gaat U daar eens affiches tegen maken. Of bent U selectief blind ?