Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC
Stilaan maar zeker stellen steeds meer mensen vast dat de islamisering geen fabeltje is. Degenen die het nu nog steeds niet beginnen in te zien zijn inderdaad blinde mensen. Of een bende egoïstische m****ntrekkers. Of zij die ergens wonen waar ze er geen last van hebben. Deze laatste groep moet zich echter geen zorgen maken. Dit is nog slechts een kwestie van tijd, wees maar gerust. Maar geconfronteerd zullen ze er mee worden.
Multiculturele maatschappijen zijn gedoemd te mislukken. En over die 'dicriminatie' en dat 'racisme'. Het begint dagelijkse kost te worden over de moslims en de islam, meestal met negatieve berichten. (Kijk naar Nederland de afgelopen dagen en bekijk de laatste berichten in de krant)
Kijk misschien nog eens naar dit fragment uit 'Pauw & Witteman', dd. 5 oktober 2006. Dat zijn de leiders van de toekomst. Ik heb met die mensen ook al genoeg problemen gehad (inbraken, mes op keel voor geld, bespuwd worden op straat omdat ik mijn mijn hond passeerde, daags nadien kloppen met stokken omdat ik weer in die straat passeerde, arrogante blikken...) Ongelooflijk is dat volk. Duidelijk is te zien wie hier de wet zal stellen. Dialoog is niet mogelijk.
En aanpassen? Laat me niet lachen. Wie wilt zich eigenlijk niet aanpassen? Wie kent geen respect? Wie of wat zijn de storende en crapuleuze elementen meestal? Het woordje respect ben ik vergeten. Heb genoeg respect en verdraagzaamheid getoond en heb ondervonden hoe verdraagzaam deze mensen zijn. Gelukkig hebben steeds meer en meer mensen internet om beter geïnformeerd te worden. Mensen die nu enkel naar VRT/VTM kijken zijn niet op de hoogte wat er allemaal gebeurt.
|
Inderdaad. En de gewone man/vrouw kan enkel verandering opdringen in deze zaken door in het stemhokje niet meer te stemmen op die partijen die al tientallen jaren dat gedoe op zijn beloop laten, want hun persoonlijke belangen zijn meer waard dan die van de burgers...