Los bericht bekijken
Oud 23 oktober 2007, 15:11   #10
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
kan jij me dan eens uitleggen waarom men er in vele Amerikaanse univrsiteiten GEEN probleem van maakt om koshere of halal maaltijden aan te bieden en waarom het in het o zo verdraagzame (kuch kuch) vlaanderen weeral een gigantisch probleem moet zijn?

joden eten kosher
moslims eten halal

t is niet omdat je een katholieke of staatsinstelling bent dat je geen rekening moet houden met respectievelijk de verzuchtingen van andere of bepaalde religieuze overtuigingen...

heeft niks te maken met plat op de buik gaan liggen voor die vermaledijde godsdiensten, maar alles met respect voor een andere geloofsovertuiging...

de enige redenering die ik nog kan volgen is de economische.... je moet bepaalde economies of scale hebben alvorens je zoiets kan realiseren...

maar als er voldoende islamitische of joodse studenten zijn zie ik geen enkele reden om geen halal of kosher eten aan te bieden...
Ik veeg mijn ****** aan de Amerikaanse universiteiten. In Amerika heb je trouwens ook zo iets als Guantanamo, en hier niet. Wat kies je nu ? Halal voedsel + Guantanamo, of Géén Halal voedsel, en géén Guantanamo ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden