Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2007, 12:22   #204
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik vind het wel grappig eigenlijk dat we ondertussen op pagina 10 zitten in de thread "post jouw allochtoon geweld hier" en dat er nog maar bitter weinig persoonlijke verhalen zijn gekomen over allochtoon geweld. Wat verder dan artikeltjes uit de krant knippen en plakken, komen de meeste niet. En dat is toch o zo typisch! Nochtans proberen sommigen op dit forum ons te doen geloven dat het iets is waar ze elke dag mee te maken krijgen.

En als een scheldpartij al als geweld wordt beschouwd, dan krijg ik in ieder geval meer te maken met autochtoon geweld. Als fietser uitgescholden worden is namelijk niet zo zeldzaam.
U vraagt, wij draaien.

1x aangerand door een 4-tal lieverdjes die niets goeds op het oog hadden.
2x poging tot overval afgeweerd. Ze kozen het verkeerde slachtoffer.
3x grootmoeder ziekenhuis in dankzij overval van lieverdjes. Telkens verwondingen die niet nodig waren als die etters hun pootjes thuis zouden houden.
Ramen auto tot 4x toe ingeklopt, telkens goeie beschrijving van daders aan de hand van getuigenissen.
8x inbraak in praktijk. Later werd in de buurt een allochtone bende opgepakt die daar de oorzaak was van een echte inbrakenplaag.
2x inbraak in eigen woonst, waarvan 1x nogal heel slecht afgelopen voor de 2 lieverdjes.

Dit was dan het privésfeerstuk. Over wat ik op het werk meemaakte, ga ik hier geen x-aantal pagina's vuil maken.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden