Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
t is net voor een mening die je niet aanstaat dat je moet opkomen voor de vrije uiting ... t zou anders wat makkelijk zijn hé ...
dit moet kunnen,
en recht op halal voedsel eisen moet kunnen
laat die meningen maar botsen , dat is de enige manier om er constructief samen uit te komen
|
recht op halal voedsel eisen moet kunnen
ja, moet kunnen... Laat de poorten maar open voor de meest onzinnige eisen die er zijn... en ga ze allemaal eens even serieus behandelen...
'Ik mag van mijn 'geloof' geen handrem aanraken, ik eis dat alle wagens met een voet-handrem worden uitgerust' Begin maar te discussieren en compromissen te zoeken omwille van de onzin die ik dan geloof.
'Ik mag van mijn 'geloof' niet te dicht bij god komen, en god is in de hemel, dus de vliegtuigen mogen niet hoger dan 500m vliegen'....Begin wederom maar weer te discussieren en compromissen te zoeken voor de volgende geloofs-onzin...
Als je nu denkt : Met welke onzinnige zever komt die nu af, dat speelt allemaal geen rol, dat is onzin, zever, kolder... we lachen er is mee, en zeggen dat die beter eens naar een psychiater gaat
Waarom geeft men niet hetzelfde antwoord op die steeds terugkeerende belachelijke moslim geloofs eisen? Waarom altijd van die 'excuses' zoeken die moeten laten uitschijnen dat er niets mis is met zulke geloofs-onzin?
Speelt geen rol van waar die eisen komen voor mij... onzinnige eisen van katholieken bestempel ik ook als onzinnig en 'van de pot gerukt', rijp voor gesticht. Maar om een of andere reden hoor je schijnbaar telkens maar één groep met zulke eisen komen aandraven...