Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2004, 21:57   #8
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Mag ik u eraan herinneren dat Nazi Duitsland bijna 70 jaar achter ons ligt. Terwijl voorgaande sharai-praktijk een feit van vandaag is.
Mag ik ook even opmerken dat deze hedendaagse barbaarse toestanden niet de minste vorm van protest opwekken bij de moslims. Waar blijven ze om te protesteren tegen deze schending van de mensenrechten.?
Als antwoord op: "Ik denk dat jij niet goed doorhebt wat de standpunten zijn van uw gespreksgenoten.", krijg je het volgende: "Ik heb die standpunten wel goed door. Bedankt. U hoeft niet in mijn plaats te denken."

Het lijkt me nochthans duidelijk wie voor wie aan het denken is wanneer er beweerd wordt dat je de standpunten van de gesprekspartner al kent nog voor ze neergeschreven zijn.

Verder dan nog wat smilietjes en verwijten, en nog wat doorrammen in dezelfde richting.

Het zal u hopelijk ooit nog dagen dat ik, samen met 99.9% van wat u omschrijft als politiek correcte mensen, maar eigenlijk gewoon alles ter linker zijde van uw eigen opinie is, helemaal geen boodschap heb aan de Sharia en lijfstaffen zoals omschreven in de amnesty oproep die u hier gepost hebt.

Het begon met wat haat over mensen die een andere taal praatten, dan met wat haat over mensen die ergens anders geboren waren, dan de homos en nu beginnen we met wat haat tov mensen die anders denken. Zolang er maar iemand is om zondebok te spelen voor alles wat mis gaat is alles in orde. Het is slechts als je dat patroon gaat doorbreken dat er oplossingen gaan komen voor de problemen die die haat veroorzaakt.
niets nieuws onder de zon Tomb, op dit forum ben je zelfs politiek correct wanneer je de schande van de collaborateurs bekritiseert of niet alle moslims over dezelfde kam scheert
Seba is offline   Met citaat antwoorden