Discussie: Spiritueel genezing
Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2007, 20:00   #70
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Alles is energie. Hoe moleculen samen blijven hangen en zo iets 'vasts' maken, zoals bv een lichaam, of een ding, dat gebeurt door energie.

En acupunctuur is een eeuwenoude geneeskunst die efficiënter is en meer wijsheid in zich heeft dat dat westerse geklooi met chemicaliën die boordevol neveneffecten zitten. Dit is aan het doordringen in onze wereld, en acupunctuur is nu ook 'erkend'. Zelf ga ik bij een arts die vijftien jaar gestudeerd heeft, en die komt van een dynastie van acupuncturisten in China en Vietnam.

Een heftige keelontsteking geneest zonder medicijnen, en nog snel ook. Je moet wel bij een goeie gaan, maar dat is ook bij 'de klassieke geneeskunde' zo, die je bv antibiotica voorschrijven, of antibiotica in een andere dosis.

Het is allemaal je eigen keus, wil je erin geloven of niet. Wil je de proef op de som nemen of niet. Het staat ter beschikking en daar ben ik blij om. Ik hoef ten minste god zij dank niet vaak meer naar 'de dokter' sinds ik geen giftige bucht meer slik (namelijk sinds zo'n 20 jaar).

Ik kan u daar voor een groot stuk in bijtreden. Lange tijd grovelijk onderschat in het Westen. Niet dat acupunctuur alle kwalen geneest, maar dat doet de Westerse geneeskunde evenmin.

Laatst gewijzigd door system : 25 oktober 2007 om 20:06.
system is offline   Met citaat antwoorden