Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2004, 22:27   #10
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Ik denk dat jij niet goed doorhebt wat de standpunten zijn van uw gespreksgenoten.

Ik heb die standpunten wel goed door. Bedankt. U hoeft niet in mijn plaats te denken.
Uw reactie bevestigt precies mijn standpunt : niet 1 woord rept u over dat akkefietje. Ho maar, het wordt lastig als de politiek correcte plots geconfronteerd wordt met minder prettige aspecten van de sharia.
Dus wordt er liefst niet op in gegaan en wordt bij voorkeur het VN erbij gesleept. Kwestie van op een p.c. wijze de kern van de zaak te ontlopen, nietwaar?

Met dezelfde relevantie kunnen we hier een aantal voorbeelden uit Nazi duitsland aanhalen als akkefietje voor de maatregelen die sommige Vlaams Blokkers voorstellen. Maar dat zal wel weer niet mogen zeker?
Mag ik u eraan herinneren dat Nazi Duitsland bijna 70 jaar achter ons ligt. Terwijl voorgaande sharia-praktijk een feit van vandaag is.
Mag ik ook even opmerken dat deze hedendaagse barbaarse toestanden niet de minste vorm van protest opwekken bij de moslims. Waar blijven ze om te protesteren tegen deze schending van de mensenrechten.?
Nazi-Duitsland ligt nog maar 60 jaar achter ons, géén 70, en nazisme bestaat nog altijd...in geesten en harten (gelukkig niet meer als regering, hé, Guderian en Eichmann?)
Het is een barbaarse toestand, maar een soedanese toestand, waar door vriend en vijand voor het gemak, uit oportunisme of uit intellectuele luiheid, of het etiket "islam" wordt gekleefd: in Turkije en Marokko of Tunesië gebeurt dat niet. Spreek erover met een moslim hier, en hij zal niet begrijpen waarom je hém erop aanspreekt.
Ik ben trouwens niet zo zeker of bij de christenen in Soedan hetzelfde ook niet gebeurt, maar d�*�*r zal natuurlijk geen haan naar kraaien hier, want dat is geen christelijke toestand, maar een soedanese toestand dan, niet waar?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden