Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong
Ja, de irritante "correctelingen" die bij alles wat op niets sloeg waren aan't klappen. En die blonde met zijn domme vraag.
Ik zat achter u, en had een zwart petje op. Naast een magere gast.
|
Miljaarde man,dan nog achter mij.

,zo dicht

.
Ja,ik herriner mij wel dat er achter mij zaten maar ik zou u wel niet herkennen,heb daar niet op gelet.
Die blonde is ferm te kakken gezet door een zeer goeie uitleg van filip deman,had het nog eens mooi vertaald.
Ik heb mij geergerd aan vankrunkelsven;wat een arrogante vent en die zichzelf niet onder controle kan houden.Als je die op de kast kan jagen dan zie je z'n ware aard.
En dan zat meneerke wel op filip deman bezig,ts,de hypocriet.
Ik weet niet uw mening over bv turkije in de EU maar ik heb net zoals de meesten moeten lachen met die vent de reden waarom die turkije in de EU wil,komaan zeg,toen was ik ook eventjes rumoerig aan het doen,manman,das ongeloofelijk.
Bousakla vond ik degelijk;nu horen anderen en uiteraard bedoel ik vooral op vb bashers het eens van een allochtone vrouw zelf die ook islamitisch is opgevoed dat het vb toch geen leugens vertelt en dit niets met racisme te maken heeft maar met pure realiteit zoals gelijke rechten tussen man en vrouw,dat apart zwemmen en ga zo maar door.Ik vind het goed dat er zo'n vrouw in de politiek is die dit ook durft zeggen en naar buiten durft brengen.
Maar vele dingen die ik hoorde zeggen leunen toch wel bij het vb aan vind ik.
En van krunkelsven z'n opmerking;wat willen julie dan wel;een muur er rond mee prikkeldraad?Asjeblieft zeg,wat voor een opmerking was me dat nu weeral,zo'n zever.
Vankrunkelsven probeerde meermaals zoals gewoonte ondertussen de vb'er persoonlijk aan te vallen.
Die reactie van iemand uit het publiek die vankrunkelsven een zot noemde vind ik ook niet oke,heel dom en zoiets hoortniet vind ik en al zeker niet tegen een politieker en dan nog live en waar deze het kon horen.Ging ik dus niet mee akkoord,de man mag zijn mening geven en verkondigen en het publiek had duidelijk gemaakt er totaal niet mee eens te zijn met zijn opmerking over turkije in de EU dus dat alleen al was meer dan genoeg en duidelijk genoeg.
En dan op het einde;die illegaal die begon te kankeren.Illegaal is illegaal man en daarmee basta.