Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2004, 02:37   #58
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Citaat:
Dat er enkele Belgische wetenschappers reageerden lijkt me vrij logisch, maar ik zou nu niet durven stellen dat wanneer een handvol wetenschappers reageert, dat dit een teken is dat de bevolking er tegen protesteert
Hoeveel Vlamingen protesteren tegen het legaliseren van abortus en autanasie? Hoeveel betogingen zijn er tegen het homohuwelijk? Feit is dat de meeste Vlamingen tégen die toestanden in Kansas zijn. België heeft zowat het meest liberale beleid ter wereld! Hoeveel Vlamingen lager er wakker van de paus zijn kritiek op het homohuwelijk? Dus dat scheppingsverhaal zouden ze plots wél slikken? Nee, de Vlamingen betogen daar niet tegen, maar ze BEWIJZEN hun standpunt door deze ethische standpunten te aanvaarden van hun overheid. Da's nog beter dan 'n betoging.
u spreekt in de voorwaardelijke wijs. De feiten zijn dat er nog geen zulke betogingen zijn geweest omdat het ons geen moer interesseert en omdat we er bitter weinig mee te maken hebben. En dat is nu net wat ik zeg: de gemiddelde moslim in België heeft niets te maken met Soudan, net zoals de gemiddelde moslim niets met het beleid in Kansas te maken heeft.

Citaat:
Alles. Tegen gedwongen huwelijken wordt weinig of niets gedaan. Oncelinx benoemt 8 moslimfundamentalisten. Plezant dus voor de allochtonen die die zweepslagen niet zien zitten. Jij bent blind en ziet niet dat deze discussie over de sjaria in 't algemeen gaat. Het argument was dat dit over Soudan ging. Dus verhuisde ik de discussie naar wantoestanden in België zoals gedwongen huwelijken, importbruidjes, de AEL, Oncelinx haar 8 moslimfundamentalisten, het ronselen van martelaars voor de jihad in West-Europa, iets wat de moslimterroristen aan 't PROBEREN zijn. Afwachten of er daadwerkelijk Belgische moslimjongeren kandidaat zullen zijn om martelaar te worden. Dat weet ik niet. Spreek ik mij niet over uit. Maar het is wel het plan van de moslimterroristen.
ik ben er van overtuigd dat de meeste moslims geen sharia in dit land willen (op het handvol groepje extremisten dan na), laten we liever eerst iets doen aan die allochtone jongerenbendes en aan Jah Jah's AEL
Seba is offline   Met citaat antwoorden