Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2007, 14:14   #23
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
???
'k Had het over de aankoop van die drugs ...
welke drugs ?

Citaat:
Ik vroeg me maar af of het veel kost zo , die uitspattingen met jointjes en coke en zo die er voor zorgen dat mensen in lawaaierige beesten veranderen ...
Mss ligt het probleem daar wel (van de Tiense jeugd hé ...)
ik heb mijn kalmerende en geestesverruimende kruiden altijd zelf gekweekt en dat kostte mij niks en zolang ik daarmee bezig was viel ik niemand lastig - nu dat ik niet meer over grond kan beschikken om zelfvoorzienend te kunnen zijn luis ik gewoon wiet af van jonge gasten die ik als dakloze overal tegenkom - het rare is dat ze het me altijd geven ook - dus verslavend ? ( hun coke die krijg ik natuurlijk niet maar die mogen ze houden )

geloof me dat het een raar gevoel geeft trouwens als ik sommige dagen wel aan coke en speed en valium, rohypnol, lexotan enz kan geraken als ik wil terwijl een keer deftig eten of slapen of een bad nemen veel moeilijker gaat

PS heb nog een tip trouwens voor die stijve hark uit tienen - in plaats van als een beest te reageren op normaal gedrag van jongeren zou hij beter gewoon durven dubbel glas vragen aan de gemeenteraad en om zijn verdere vervreemding van de tienense jeugd tegen te gaan kan hij daar beter eens samen zelf een vredessigaretje mee gaan paffen ipv zoveel te stressen en herrie te maken met niet overwogen uitspraken en politieke daden - mss zou hij dan wat meer diepgang krijgen bij zijn volgende beslissingen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden