Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Dan moet je dringend eens meer lezen of opzoeken wat "de vredesbeweging" te zeggen heeft & waar ze voor staan. En als je dan verder durft te kijken dan lees je wel degelijk commentaar over China, Cuba, Iran, Noord-Korea... Of ben je werkelijk zo...euhm...simpel om te geloven dat de algehele "vredesbeweging" iets is dat georganiseerd of georkestreerd wordt door "linkse krachten"?
Ik doe daar niet aan mee aan dat zwart/wit of links/rechts denken....zoals ik al aanhaalde nuancering, brengt ons al een stap dichterbij elkaar. Een "vredesbeweging" is ook iets waarbij mensen op straat komen om wat heb bindt & niet wat hen scheidt.
|
Jaja, daarom dat de sovjets zo gul de "vredesbewegingen" subsidieerden!
|
Wat heb je toch met sovjets?

NeWsFlasH

Die bestaan niet meer!
Citaat:
En wat een verschil tussen een beetje commentaar in de zin van "foei, jongens dit mogen jullie toch niet doen hoor" en het anti-amerikanisme en steun aan terroristen die tekenend is voor de "vredesbeweging"!
|
Steun aan terroristen? Ben je een beetje aan het ijlen Jan???
[/quote]Of gaan jullie de moslims en extreem-links verbieden van mee te betogen in Brussel?[/quote]
Links/rechts... kan me niet schelen. Maar als het niet in een links of rechts vakje past dan geraak je precies gedesorienteerd.
Enfin, inhoudelijke discussies met jou kunnen dus blijkbaar niet, nu ja, ieder zijn ding. En dan verschieten dat mensen het Blok een scheldpartij noemen....