Discussie: Manga & Animé
Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2007, 22:35   #11
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keats Bekijk bericht
Nou, een hele grote noob dan. Als je in Gent woont moet je echt wel aan meer kunnen komen dan alleen maar de grote titels. Ga eens bij gameshops kijken ofzo. Ik kan mij niet voorstellen dat er geen speciaalzaken zijn, zelfs. Gent is toch redelijk groot? Zelfs bij de V&D en de Mediamarkt hebben ze meer titels, volgens mij.
Maar ik wil huren he
Citaat:
Downloaden is heel simpel. Een ep is 175 of 234MB groot. Ze komen wekelijks in japan uit en meestal zijn ze een weekje later wel gefansubbed. Ze zijn dan beschikbaar via bittorrent. Als je niet weet wat dat is, fyi (fucking Google it)!! Of probeer wikipedia. Wikipedia weet alles. De meest gebruikte tracker voor anime is www.tokyotosho.com, een andere is www.animesuki.com. Ik heb er nog wel meer voor je als je wilt. Dit zijn echt basic dingen Ik weet niet wat je download limiet is maar stel 5GB/maand, kun je makkelijk 2 of 3 series volgen.
Het is tien gigabyte.
Maar is er een gevaar voor virussen? En moet ik zelf uploaden?

Ik zoek eigenlijk trouwens al naar een volgende reeks. Ik heb ze graag met een goed verhaal, niet te onnozel, beetje comic relief mag wel, flashbacks zijn wel leuk.