Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2007, 14:36   #949
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht

Doe jij het ook met opzet ofzo? Waar vraag ik achter bronnen over zeepiraten?

Ik vraag hier al verdomme de hele tijd voor bronnen over het verliezen van schroeven en het plaatsen van explosieven om schepen te doen breken en jij komt dan met bewijs af door bronnen te geven over zeepiraten... Waar slaat dit nu gewoonweg op? Kun je mij de link even geven tussen wat ik vraag en deze zeepiraten?

Je vraagt over alles toch een bron nietwaar?

We geven je historische data over gebroken schepen, verloren boegen, zelfs volledige levenslopen van militaire schepen, en toch weiger je enige reële informatie te aanvaarden.

Maar kom, hier een video van een torpedo test. En wat is het verschil tussen een £1 000 000 torpedo die een springlading van 340 kg laat ontploffen onder de kiel van een destroyer, of een veel goedkopere maar zwaardere springlading die onder het schip ontploft zonder de peperdure geleiding en aandrijving van die torpedo?

http://www.youtube.com/watch?v=RV8MF-440xg

En, waarom mogen we de USS Cole niet aanhalen als een debiel uitgevoerde maar toch geslaagde zelfmoordaanval op een USS oorlogsbodem, die in "onveilige" wateren lag. Och ja, dat is een bron die je niet kan ontkennen. Maar ik herinner me toch geen artikel in de blik daarover?

Laatst gewijzigd door maddox : 29 oktober 2007 om 14:40.
maddox is offline   Met citaat antwoorden