Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2007, 20:32   #1178
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
Velen korten hem dan ook af en schrijven gemakshalve EFL. Jouw nieuwe nick is anders ook niet van de poes hé.

Ooit op fietstocht door Spanje, nam ik een bad in een redelijk koele bron. Een paar inboorlingen zagen het met lede ogen aan, vroegen waar ik vandaan kwam en doopten me prompt "de gekke Vlaming": el Flamenco loco, vandaar. Spanjaarden zijn nogal kouwelijk, naar verluidt, en zij nemen zelden een bad in fris water.Datzelfde kan je evengoed betogen van het christendom dat levenslange trouw aan één partner propageert - in tegenstelling tot een moslimhuwelijk kan een christelijk huwelijk niét ontbonden worden. Ik vind de norm van het christendom zelfs nog stukken hoogstaander, want er wordt zelfs niet de minste ruimte gelaten voor ontrouw, terwijl jij lijkt te suggereren dat de besnijdenis als bescherming tegen AIDS een vrijkaartje is om er maar op los te neuken.

Corrigeer me, mocht ik het mis hebben.Ik ben dat evenmin zinnens als jij, want - neem me niet kwalijk - ik vond je argument eigenlijk nergens naar lijken, en dat vind ik nog steeds.Insgelijks, en met alle blijken van respect
Hahahah ok beste EFL

Besnijdenis kan meer voordelen hebben dan we denken, we zijn mensen en alles wat weten is te beperkt en er komt een tijd waarin we zullen weten dat we nu over een paar dingen gewoon aan het denken zijn.

Ik beweer niet dat anti-AIDS alles is, er kunnen zeker en vast andere dingen zijn, mischien zullen we dat ooit weten hé .. als we nog leven .. de wetenschap, kennis en het menselijk denken wordt gewoon voortdurend gevolueerd.

Maar er is nog iets anders in de islam en heeft met rituele reinheid te maken, dat is ook belangrijk om te weten.

Verder wil ik hier duidelijk maken dat de islamitische wetgeving uit twee delen bestaat: fundamenten en vertakkingen.

Vertakkingen zijn afhankelijk van plaats, tijd en omstandigheden.

Met vriendelijke groeten
Johannes
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden