Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2004, 20:28   #66
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Ik hoop ten zeerste dat uw reactie op mijn vraag niet represantief is voor het Vlaams Blok als partij.
Het zou mooi worden voor het blok als de oppositie door kritische vragen te stellen geminacht zou worden door de regeringspartij.
George, niemand, ook wij niet hebben bezwaar tegen eerlijke kritische vragen. Maar iedereen heeft wel bezwaar tegen beledigende vragen.
Ik stel met spijt vast dat uw beledigende manier van vraag stellen meestal wel representatief is voor de anti-blokkers.
Allereerst mijn excuses voor de late reactie mijnheer Broes.

Toon mij eens aan waar ik beledig. Ik zou begot niet weten hoe of wat. Het zal wellicht wel ontkend worden maar ik dacht ooit wel de slogan, "aanpassen of opkrassen" gehoord te hebben van deze partij. Dat "niet aangepaste" vreemdelingen moeten dus vertrekken volgens het blok is me duidelijk indien de vreemdeling(e) geen band heeft met "natuurlijke" belgen of andere europeanen wiens europese nationaliteit men niet kan afnemen en die legaal in België gedomiciliëerd zijn. Het is me echter niet duidelijk wat "niet aangepaste" vreemden op zich, hun echtgenoten en/of kinderen kunnen verwachten.

Dat was de essentie van mijn vraag.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden